20 octobre 2005

Ti j'tarconnos !

D'in m'région ia un patoit. cheux du sud disent euqu'ch'est le ch'ti !
si te conprin rin, va vir eul site :

laplouve.free.fr
:
il est bio & ia m'me un dico pou cheu ki sont pa d'min coin !


A 'ch't'heure ravisse indessous, ia quelque canchons in
patoi,
un merci
' Dany Boon qui a fait un super spectacle sin ternir
l'image eud nous ot !

et j'souhaite ine longue vie ' biloute eul
mascotte de

paroledechti.com
,
eun nouvelle
mark din la région
allez vir eul site!




_____LES TOMATES_____


ch'est un paufe garchon, i s'appelot Edmond, i'étot des corons du cété d'Fouqui'res.

i'en avot assez, apr's ses journées, d'aller travailler dins l'gardin d'sin p're,

Pour s'in échapper, i s'dit j'va mmarier; cha était vite fait, i'étot pas vilain,

Alle étot béllotte, un petit peu lolotte mais pour la popotte alle n'y connaissot rien





Il mangeot des tomates, des tomates, des tomates.
l'paufe garchon, i savot bien, qu'i'étot marqué par le destin.
Mais i's'disot pour se faire eune raison, ch'aurot pu 'te la saison des melons.



Cha devot arriver, il a tout plaqué, il s'in est allé pour trouver l'bonheur.

ch'est ' Carpentras, qu'un jour il trouva quéquose qui'étot pas sin métier dmineur.

Dins ches pays l', in réclame des bras, pour dire que ch'est pas l'boulot qui les tue.

Du matin au soir comme un vrai bagnard, i'étot sur l'trimard, i'in pouvait plus.




Il portot des tomates, des tomates, des tomates.
l'paufe garchon, i savot bien, qu'i'étot marqué par le destin.
Mais i's'disot pour se faire eune raison, ch'aurot pu 'te la saison des melons.




Il avot ma foi, un biau filet dvoix, alors ch'est pour cha qui voulot canter.

I appris des canchons sur s'naccordéon, les microssillons cha l'faisot r'ver.

I véyot déj' Paris, l'Olympia, remplissant sus'l'tas Johnny Hallyday.

Mais l'jour qu'i canta, dins l'vieux cinema, alors arriva cqui devot arriver.



Il pleuvot des tomates, des tomates, des tomates.
l'paufe garchon, i savot bien, qu'i'étot marqué par le destin.
Mais i's'disot pour se faire eune raison, ch'aurot pu 'te la saison des melons.




A toutes les mis'res qu'il a eu sur Terre, i'a pas s' y faire, i'a pas supporté.

Et ches ' Fouqui'res, tout pr's d'sin grand-p're, dins l'vieux cimeti're, qu'il est interré.

Ch'est par amitié, qu'l'aute jour in a semé, des belles tchiotes pensées, il les aimot tant,

Quind in y est retourné deux, tros mos apr's, in est tous resté comme deux ronds flans.


Il poussot des tomates, des tomates, des tomates.
l'paufe garchon, i savot bien, qu'i'étot marqué par le destin.
Mais i's'disot pour se faire eune raison, ch'aurot pu 'te la saison des melons



[ma préféré: à moi & mon Grand Père (décédé) Maurice: ''
Charlot l'bochu'' ]

1 commentaire :

Anonyme a dit…

y a le ptit quinquin qui ed d'not coin !!

Mon deviantART ( Diaporama )

Blabla - la barre Blogger Google: afficher/masquer